Czego wystrzegać się w marketingu szeptanym?

Czego wystrzegać się w marketingu szeptanym?

W ostatnim czasie bardzo popularna formą informowania o danym produkcie jest marketing szeptany. Początkowo ta działalność skupiała się tylko i wyłącznie na przeprowadzaniu osobistych rozmów z różnymi osobami. Dzisiaj coraz częściej odbywa się on za pomocą sieci wirtualnej. Wchodząc na różnego rodzaju chaty czy forum możemy łatwo zauważyć jedną czy kilka osób, które w delikatny i nie nachalny sposób przekonują nas o wyższości jednego produktu czy usługi nad innymi.  Takie informacje dla większości osób stają się podstawą wyboru konkretnego towaru. Chcąc by nasz kampania marketingowa przeprowadzana za pomocą marketingu szeptanego odniosła sukces musimy wystrzegać się wielu błędów. Przede wszystkim nie możemy na siłę przekonywać innych o tym, że dany produkt jest lepszy. Ważne jest też by nie przesadzić z ilością informacji na dany temat. Oczywiście wykluczone jest tu spamowanie linkami przekierowującymi do danej oferty. Jeśli unikniemy popełnienia tych wszystkich błędów możemy być pewni, że nasza działalność przyniesie spodziewane rezultaty.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>